Creat pentru nevoile tale

E-Contracts by ASSISTO ajuta in mod real compania sa administreze cat mai eficient contractele. Acum toate contractele sunt inregistrate intr-un singur loc pe baza unui set unitar de reguli de clasificare si validare a informatiilor.

Folosind reguli flexibile de securitate este permis accesul si colaborarea pe contracte si documentele asociate iar sistemul trimite informatii personalizate direct catre utilizatori. 

Cu E-Contracts by ASSISTO puteti sa:

  • mentineti o lista centralizata a tuturor contactelor
  • monitorizati toate evenimentele contractuale si sa notificati automat angajatii cu privire la datele de renegociere sau de reinnoire a contractelor
  • simplificati procesele de cautare si de regasire a contractelor
  • reduceti timpul si costurile pentru accesarea si gestiunea fiecarui contract

Ai control si vizibilitate asupra tuturor contractelor

E-Contracts by ASSISTO va  ofera controlul si vizibilitatea de care aveti nevoie asupra tuturor contractelor din cadrul organizatiei, indiferent de cat de mare este volumul acestora. Intreg procesul de creare, administrare si de retentie al contractelor este mult simplificat, astfel incat sa nu mai fiti nevoiti sa va faceti griji ca ar putea sa fie dificil.

Sunteti nevoiti sa reduceti considerabil costurile cu administrarea contractelor si sa eliminati riscurile asociate fara sa cresteti numarul de angajati sau sa externalizati?

Aveti nevoie de o solutie simpla si eficienta pentru intreg proces de administrare a contractelor!

Beneficiati avantajele oferite de contractele in format electronic pentru a optimiza procesele de lucru atat cu Clientii cat si cu Furnizorii. Administrand inteligent contractele obtineti importante economii financiare, evitati penalitati sau evenimente perturbatoare pentru afacere,  protejandu-va in acelasi timp informatiile confidentiale.

E-Contracts by ASSISTO inseamna proactivitate pentru compania ta in administrarea contractelor comerciale. Obtineti rapid o intelegere mult mai adecvata a riscurilor, obligatiilor si beneficiilor asociate cu fiecare contract si aveti posibilitatea sa-i informati in timp util pe toti cei implicati, inlesnind colaborarea.

  • Organizare proactiva prin evidenta centralizata a contractelor si a tuturor documentelor conexate
  • Acces rapid la contracte in vederea imbunatatirii executiei, pozitiei in negociere, rezolvarii litigiilor si analizei rezultatelor
  • Minimizarea lucrului cu hartia si a riscului pierderii contractelor si a documentelor asociate
  • Actiuni rapide prin posibilitatea de a initia contracte si documente conexe bazate pe sabloane pre-validate
  • Notificari si automatizari ce reduc presiunea pe resurse si scad efortul depus de personalul specializat pe intreaga durata de viata a contractului
  • Conformitatea cu reglementarile interne si externe prin mecanismele avansate de securitate implementabile si administrabile 
  • Mobilitate maxima in gestionarea eficienta a contractelor, documentelor si evenimentelor asociate

Preturi

 

 

 

Administrarea centralizata a contractelor si a documentelor asociate. 

Pretul include: licenta software.

Capacitatea de stocare suplimentara este de 12,9 euro/100GB/luna.