“Niciun proiect nu este imposibil pentru mine. Accesez oricând documentele și aplicatiile de care am nevoie.”

Radu, Antreprenor

E-Archive by SEAL

Oricare ar fi afacerea ta, E-Archive by SEAL reprezintă o soluție optimă care îți permite să arhivezi în format electronic toate documentele din cadrul companiei, simplificând și eficientizând considerabil munca angajaților tăi.

Cu serviciul E-Archive by SEAL ești mult mai flexibil și ai acces permanent și rapid la informațiile necesare în procesele de afaceri și ești în permanență conform cu reglementările interne și legea arhivării documentelor, cu zero investiții inițiale și costuri de stocare reduse considerabil comparativ cu soluțiile tradiționale.

E-Archive by SEAL este un serviciu de arhivare electronică a documentelor care schimbă standardele industriei și care îți permite să construiești simplu și rapid biroul tău fără hârtie, la doar o fracțiune din costurile unei platforme tradiționale de administrare a conținutului (ECM – Enterprise Content Management).

 
 

Caracteristici la cheie simplu de utilizat! Iata toate posibilitatile pe care ti le ofera:

Descarcă WhitePaper

Studiile Pierre Audoin Consultants cu privire la piața de cloud computing arată o accelerare în ceea ce privește bugetele direcționate către Infrastructure-as-a-Service (IaaS).

Află mai multe detalii din:

“Infrastructura ca serviciu – ultimele tendinte la nivel global. Recomandări pentru companii.”

Eugen Schwab-Chesaru,
Vice President - PAC România

E-Archive by SEAL
Arhivare electronică oricând, oriunde!

Start

 

0 EUR


3 utilizatori + 1 GB stocare
Nr. maxim de utilizatori
9
Tarif lunar/utilizator suplimentar
-
Preț per utilizator din intervalul 4-9
9 €
Preț per utilizator din intervalul 11-49
-
Preț per utilizator din intervalul 250+
-
Tarif lunar pentru capacitate de stocare suplimentară (back-up inclus)
0.8 €/ 10GB
Suport tehnic
8/5

Standard

 

80 EUR


10 utilizatori + 50 GB
Factura lunara
Nr. maxim de utilizatori
49
Preț per utilizator din intervalul 4-9
-
Preț per utilizator din intervalul 11-49
8.5 
Preț per utilizator din intervalul 51-250
-
Preț per utilizator din intervalul 250+
-
Tarif lunar pentru capacitatede stocare suplimentară (back-up inclus)
3.6 €/50 GB/luna
Suport tehnic
24/7/365

Corporate

 

380 EUR


50 utilizatori + 100 GB
Factura lunara
Nr. maxim de utilizatori
250
Preț per utilizator din intervalul 4-9
-
Preț per utilizator din intervalul 11-49
-
Preț per utilizator din intervalul 51-250
7.9 
Preț per utilizator din intervalul 250+
Suna pentru o estimare personalizata
Tarif lunar pentru capacitatede stocare suplimentară (back-up inclus)
6.5 €/100 GB/luna
Suport tehnic
24/7/365

E-Archive by SEAL Compliance
Arhivare electronica conform Legii 135/2007 si a normelor de aplicare.

Start

 

0 EUR


3 utilizatori + 1 GB
Nr. maxim de utilizatori
9
Tarif lunar/utilizator suplimentar segment 4-9:
10 
Preț per utilizator din intervalul 51-100
-
Preț per utilizator din intervalul 101-250
-
Preț per utilizator din intervalul 251+
-
Tarif lunar pentru capacitatede stocare suplimentară (back-up inclus)
1.2 €/10GB/luna
Suport tehnic
8/5

Standard

 

110 EUR


10 utilizatori + 50 GB
Factura lunara
Nr. maxim de utilizatori
49
Tarif lunar/utilizator suplimentar segment 11-49:
13 €
Preț per utilizator din intervalul 51-100
-
Preț per utilizator din intervalul 101-250
-
Preț per utilizator din intervalul 251+
-
Tarif lunar pentru capacitatede stocare suplimentară (back-up inclus)
5.4 €/50 GB/luna
Suport tehnic
24/7/365

Corporate

 

650 EUR


50 utilizatori + 100 GB
Factura lunara
Nr. maxim de utilizatori
250
Tarif lunar/utilizator suplimentar
In functie de interval
Preț per utilizator din intervalul 51-100
16 €
Preț per utilizator din intervalul 101-250
16 €
Preț per utilizator din intervalul 251+
Suna pentru pretul tau special
Tarif lunar pentru capacitatede stocare suplimentară (back-up inclus)
9.8 €/100 GB/luna
Suport tehnic
24/7/365

Un serviciu de arhivare electronică care schimbă standardele industriei

Caracteristici

  • Funcționalități avansate pentru scanare documente și pentru extragerea datelor din documente;
  • Catalogare simplă a conținutului automat sau de către utilizatori, fără intervenția departamentului IT;
  • Funcții avansate pentru importul unor cantități mari de documente;
  • Modalități avansate de vizualizare a documentelor arhivate (perspective) definite de către utilizatori, fără intervenția departamentului IT;
  • Viewer integrat pentru vizualizare în browser a documentelor de dimensiuni mari;
  • Modalități avansate de partajare a documentelor sau seturilor de documente (colecții de documente) către utilizatori din interiorul companiei sau parteneri externi, fără sacrificarea securității și protecției documentelor;
  • Gândit pentru mobilitate - integrare facilă cu dispozitivele mobile;
  • Serviciu bazat pe platforme software construite pe standarde deschise (CMIS), cu posibilități avansate de integrare cu aplicații externe (REST API);
  • Securitate avansată dar simplu de implementat și gestionat pe bază de roluri și politici de securitate predefinite;
  • Funcții avansate de păstrare (retenție) și auditare a datelor.

Beneficii

  • Simplifici și eficientizezi munca angajaților prin procese digitale
  • Transformi hârtia într-o arhivă electronică reutilizabilă oricând și de oriunde
  • Reduci timpul pentru căutarea și regăsirea informațiilor folosind un mediu centralizat
  • Dezvolți un mediu colaborativ
  • Reduci considerabil costurile cu regenerarea conținutului existent, cu administrarea sistemelor vechi sau cu investiția într-o soluție in-house
  • Elimini riscul de pierdere sau distrugere a documentelor importante
  • Câștigi conformitate și valoare legală pentru documentele tale

Tutoriale

Scaneaza, stocheaza si regaseste rapid documentele indiferent de tipul acestora (facturi, extrase bancare, contracte, chitante, documente de transport etc.). Pastrezi astfel trasabilitatea si poti accesa rapid documentele oricand ai nevoie de ele!
Beneficiaza de puterea navigarii prin arhiva electronica folosind un numar nelimitat de perspective definite de tine in functie de nevoia existenta la un moment dat. Fiecare departament sau utilizator isi poate genera filtre personalizate!
Defineste si implementeaza rapid pe baza metadatelor asociate unui document reguli si politici de securitate, cu roluri predefinite pentru fiecare utilizator in functie de specificul activitatii sale! Asa document va fi accesat in mod restrictiv!

Alte servicii care te-ar putea interesa:

Pentru a va oferi o experienta mai buna, site-ul utilizeaza cookie-uri. Continuand pe acest site sunteti de acord cu politica noastra de confidentialitate.